Logo
  • Τo σχολείο μας

    Τo σχολείο μας

  • 3η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2016 - 2017

    3η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2016 - 2017

  • Σχολικός κανονισμός

    Σχολικός κανονισμός


κ. Χάρη

Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 6ου Γυμνασίου Αμαρουσίου ευχαριστούν θερμά την εταιρεία  Grivalia Properties ΑΕΕΑΠ για την ευγενική της χορηγία, η οποία κάλυψε τη δαπάνη για τις εργασίες στην αίθουσα εκδηλώσεων (ολοκλήρωση ηχητικής εγκατάστασης και τοποθέτηση βιντεοπροβολέα, συντήρηση κουφωμάτων), την κατασκευή και τοποθέτηση ραφιών στη σχολική βιβλιοθήκη και την προμήθεια αθλητικού υλικού.
Ο εξωραϊσμός των χώρων του σχολείου και η προσφορά απαραίτητων  εξοπλιστικών ειδών αποτελούν σημαντική  συμβολή στον εκσυγχρονισμό και στην αναβάθμιση της υλικοτεχνικής υποδομής του σχολείου και πολύτιμη συνδρομή στο έργο των  εκπαιδευτικών μας.
Είναι σημαντικό, ιδιαίτερα τώρα που η κοινωνία μας βιώνει μια πρωτόγνωρη οικονομική κρίση, να έχουμε τέτοιους συμπαραστάτες στο εργο μας.  .                                                                                                                                               Η Δ/ντρια          Ο σύλλογος διδασκόντων

Από τη φιλόλογο Αγγελική Μίνη                                                                                                                                σχ. έτος 2015-16
Ύλη, τύποι ερωτήσεων και τρόπος εξέτασης για το ωριαίο διαγώνισμα β΄τριμήνου  στο μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας (ΚΝΛ)Α. Ύλη
1.    Ντίνος Δημόπουλος, Ο Σαρλό και το αθάνατο νερό, σ. 103
2.    Ειρήνη Μάρρα, Τα κόκκινα λουστρίνια, σ. 160
3.    Όσκαρ Ουάλντ, Ο πιστός φίλος, σ. 174Β. Τύποι ερωτήσεων

1.    Περίληψη του κειμένου (θα δοθεί στους μαθητές ο αριθμός των σειρών ή των λέξεων)
2.    Χωρισμός ενοτήτων και πλαγιότιτλοι
3.    Χαρακτηρισμοί/συναισθήματα των ηρώων
4.    Γλώσσα και ύφος κειμένου
5.    Αφηγηματική τεχνική (αφήγηση σε α΄ ή σε γ΄πρόσωπο, ομοδιηγητικός αφηγητής……)
6.    Αφηγηματικοί τρόποι (περιγραφή, διάλογος….) ή σχήματα λόγου (εκφραστικά μέσα) (μεταφορές, παρομοιώσεις, εικόνες…..) με παραδείγματα από το κείμενο
7.    Σχολιασμός από τους μαθητές κάποιων χωρίων του κειμένου ή να γράψουν το δίδαγμα του κειμένου, ή τι τους εντυπωσίασε ή την άποψή τους για ένα θέμα του κειμένου
8.    Οι ερωτήσεις του σχολικού βιβλίου και ειδικά αυτές που έχουμε επεξεργαστεί στην τάξη και έχουν γράψει οι μαθητές στα τετράδιά τους[Εννοείται πως όλα τα παραπάνω έχουν συζητηθεί εκτενώς μέσα στην τάξη και έχουν σημειωθεί από τους μαθητές είτε στο βιβλίο τους ή στο τετράδιό τους]Γ. Τρόπος εξέτασης
•    Οι μαθητές θα εξεταστούν σε ένα (1) από τα τρία κείμενα, το οποίο θα τους δοθεί σε φωτοτυπία.
•    Οι ερωτήσεις θα είναι τέσσερις (4), τις οποίες τα παιδιά πρέπει να απαντήσουν  όλες· κάθε σωστή απάντηση βαθμολογείται με 5 μονάδες.
•    Εκτός από το περιεχόμενο της απάντησης, αξιολογείται επίσης η σωστή διατύπωση/έκφραση, η ορθογραφία, η εμφάνιση του γραπτού.Καλό διάβασμα!!